Vrouwen café | Multicultureel volksdansen

met Monique Landman

Vrouwen café

Stichting Culture Kitchen organiseert 11 juli samen met Monique Landman een multiculturele ochtend waarbij we internationaal volksdansen. Leer samen met ervaringsdeskundigen onder begeleiding van Monique volksdansen uit onder andere Roemenië, Servië, Griekenland, Amerika, Israël en heel veel andere landen!

Op het programma

Verbinding en ontmoeting staan centraal tijdens deze multiculturele dans ochtend, leer andere (dans)culturen kennen en ontmoet mensen met een andere culturele achtergrond.
Tijdens deze ochtend beginnen we met een kopje koffie of thee met wat lekkers uit de bakkerij van Kleurrijk. Vervolgens start Monique met het uitleggen van een dans en gaan jullie deze samen met haar en ervaringsdeskundigen uitvoeren. Leuk feitje; Monique danst deze volksdansen al sinds 1984! Meerdere keren per jaar volgt ze een cursus waarbij ze bijscholing krijgt en nieuwe dansen leert van docenten over de hele wereld.
Een idee krijgen van hoe deze lessen er normaal gesproken uitzien? Kijk dit YouTube filmpje waarin één van de volksdansen uit Polen te zien is;https://youtu.be/I0_IQWjVC94?si=zD34UvkHEm8yZdgE

Even praktisch

• Deze les wordt georganiseerd in het werkcafé van Kleurrijk in Nijverdal van 9.30 tot 12 uur.
  • Er zijn geen kosten verbonden aan dit Vrouwen Café.
  • Alledaagse kleren zijn goed, als je er maar makkelijk in kan bewegen
  • Wij zorgen voor koffie, thee, water met wat lekkers
  • Je mag vrijblijvend binnen lopen om mee te doen of te kijken
  • Kom je met meerdere mensen? Ook welkom, maar dan horen we het graag van te voren, meld je aan via liz@stichtingculturekitchen.nl