Ik wil helpen

Deel jij de waarde(n) van Stichting Culture Kitchen, omarm je onze missie en wil je een bijdrage leveren? Dat kan! Op verschillende manieren. Steun ons als donateur of business vriend van de stichting. Wordt vrijwilliger en deel jouw talent met onze nieuwe buren. Of verbind je als bedrijf aan Culture Kitchen als praktijkpartner of via één van onze speciale partnerprogramma's.

Ik wil helpen

Met een eenmalige gift

Met een eenmalige gift kun je onze missie steunen en mensen met een vluchtelingen- of andere culturele achtergrond helpen hun talenten te ontplooien en een opstap richting de toekomst te geven. Je kunt je donatie overmaken op rekeningnummer NL14 ABNA 0114 8087 32 t.n.v. Stichting Culture Kitchen. Ook giften in de vorm van hulp in natura zijn welkom. Elke steun telt!

Stichting Culture Kitchen is een ANBI-stichting. Dat betekent dat alle giften belastingaftrekbaar zijn. Meer informatie over het ANBI-keurmerk en het ANBI-register lees je hier

Word business vriend van de stichting

Wil je meer doen

Samen groeien

Al nagedacht om ons structureel te steunen als donateur? Voor een periode van 1, 2 of 3 jaar. Dat is aan jou. Dit is in ieder geval een mooie kans om ons samen in te zetten voor een inclusieve en interculturele arbeidsmarkt in Twente en Salland. Daar groeien we allemaal van.

Met jouw structurele donatie steun je de doorontwikkeling van talentprogramma’s, ondersteun je de talenten bij hun baankans en word je onderdeel van een netwerk dat zich inzet voor inclusief werkgeverschap. In ruil voor je vriendschap bieden we verschillende mogelijkheden aan. Vanuit de stichting of via onze partner Kleurijk.

Partnerprogramma’s

Nog een stap verder gaan om samen te werken of ons te ondersteunen? Stichting Culture Kitchen biedt verschillende partnerprogramma’s. We vertellen je er graag alles over en geven je een kijkje in onze keuken. Letterlijk en figuurlijk. Neem gerust eens contact op en laten we samen de mogelijkheden ontdekken.

Vrijwilliger worden

hoe werkt dat

Vrijwilliger worden bij Culture Kitchen

Vrijwilliger worden kan je bij veel sociale of maatschappelijk betrokken organisaties. Waarom zouden we dan voor Culture Kitchen kiezen? Dat kunnen we uiteraard niet voor je bepalen, maar we kunnen je steun en hulp als vrijwilliger goed gebruiken. Wat kan je doen? Buddy worden van en talent en aanschuiven bij ons maandelijkse Culture Café. Een bouwsteen geven als Communicatie, Digitale Vaardigheden of Samen koken. Of nieuwkomers met ondernemersambitie helpen richting zelfstandig ondernemerschap. Wat is jouw talent? Deel je het met ons?

Dan komen we graag met je in contact.