𝗢𝗻𝘁𝗺𝗼𝗲𝘁 𝗵𝗲𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁𝘂𝘂𝗿 𝘃𝗮𝗻 𝗦𝘁𝗶𝗰𝗵𝘁𝗶𝗻𝗴 𝗖𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗲 𝗞𝗶𝘁𝗰𝗵𝗲𝗻!

Een warm welkom voor onze nieuwe bestuursleden; Edwin en Kitty. Een mooie aanvulling op het zittende bestuur. Met dit bestuur hebben we de ambitie om vervolgstappen te zetten die bijdragen aan de waardevolle, sociale missie van onze stichting. Samen werk maken van ambitie en talent. Daar doen we het voor. Want elk talent telt.

Met onze talentprogramma's voor nieuwkomers bieden we een opstap naar een zelfredzame toekomst, zetten we talenten in hun kracht en leveren we een positieve bijdrage aan hun persoonlijke ontwikkeling. Betekenisvol werk verrichten, is een fijne manier om succesvol te integreren. Daar groeien we allemaal van.

We zijn enorm blij met de kennis, ervaring, passie en het grote sociale hart dat Edwin en Kitty meebrengen. Dit gaat ons helpen nog meer talenten vooruit te helpen.

Meer weten over waarom onze bestuursleden zich hebben verbonden aan de missie van Culture Kitchen? Klik op de button onder de foto.

Samen nog meer talenten vooruit helpen

Waarom heeft ons bestuur gekozen om zich te verbinden aan onze missie? Lees de verhalen of drive van elk van de leden van Stichting Culture Kitchen.